Selecteer een pagina

Opdrachtgevers waarvoor ik werkte aan content, concept en organisatie:

Handiger werken aan social media posts door middel van een volledig ingericht Canva-account en bloggen over corona-proof op zomerkamp. Daar mocht ik voor deze toffe stichting aan werken in 2020. De corona-proof zomerkampblog heeft lange tijd in de top 3 gestaan van Google. Het verbaasde ons daardoor niet dat de zomerkampen toch vol zaten in 2020! 

Voor De Kuiper Horeca (her)schreef ik eind 2019 alle teksten van hun nieuwe website. Vanuit hun expertise, no-nonsens. Belangrijk vonden zij dat ze dicht bij de gebruiker kwamen. De ervaringen van hun klanten vond ik het mooiste om uit te werken, omdat je daar echt de meerwaarde van het bedrijf proeft.

Kinderliedjes die blijven hangen én een goed bijbelverhaal vertellen. 12 jaar lang 13 liedjes. Dat is wat de Liedjesbijbel wil.

In 2019 heb ik meegewerkt aan het uitrollen van dit geweldige concept, door een contentstrategie te bedenken, content te maken voor het eerste half jaar. Ik heb een Liedjesbijbel Canva-account ingericht met merkmaterialen, zodat het collectief dat werkt aan de Liedjesbijbel zelfstandig verder kan met het vullen van hun social media accounts.

Voor Open Doors werk ik vanaf juni 2019 een half jaar aan verschillende onderdelen op gebied van online en offline content en marketing. Een greep uit mijn werkzaamheden:

• eindredactie en sparringpartner voor huidige schrijvers
• coördineren en eindredactie Open Doors Magazine
• meeschrijven aan- en meedenken in content
• meewerken aan concepten als vervolgd.nl en de campagne Hope for the Middle-East.

Een greep uit al het moois dat ik (tot juni 2019 in loondienst) voor opdrachtgevers van dit bureau maakte:

• direct mails
• plank en content voor magazines
• een concept voor een pre-open dag op een middelbare school
• contentstrategieën en contentplanningen
• ontwikkelen van een (online) jongerenplatform en community
• teksten voor websites
• voice-over script voor een animatiefilmpje

Waar het allemaal mee begon… Power to the Mama’s. Dit mamablog heb ik in 2016 opgericht, in een periode dat het thuis niet zo lekker ging. Ik zat in een bijna burn-out en schrijven was mijn therapie. Dat werd enorm gewaardeerd door veel andere moeders en in een jaar tijd is het uitgegroeid tot een heel platform.

Nu 4 jaar later bereiken we met een team vrijwilligers duizenden moeders per maand met onze content. Power to the Mama’s is een community waar moeders steun en (h)erkenning vinden.

Daarnaast zijn er inmiddels 7 boeken verschenen, is er een membership voor moeders, organiseren we masterclasses en events en ontwikkelen we mamacoaching dat eind 2020 gaat starten. 

Belangrijkste tekst- en content onderwerpen voor opdrachtgevers:

  • contentplanning en -ontwikkeling

  • onderzoeken wat de doelgroep nodig heeft en daarop afstemmen

  • social media aanpak

  • schrijftraining voor teams

  • conceptontwikkeling 

  • comunnitybuilding

Wat kan ik voor jou betekenen?

Nieuwe teksten voor je website, een contentstrategie waarmee je online zichtbaar wordt, het ontwikkelen van jouw idee naar concept en de uitvoering daarvan, coaching in het opzetten en het ontwikkelen van jouw eigen blog… Hoe kan ik jou helpen jouw verhaal te vertellen? Ik drink graag een kop koffie met je om dat te bekijken!

  

Mijn CV in het kort

(Werk)ervaring Daniëlle Koudijs:
• Free-lance content- en conceptontwikkelaar
• Liet zich drillen in de BlogPro copywriters cursus van Kitty Killian (De Blogacademie)
• Auteur van verschillende boeken
• Blogger voor o.a. de Club van Relaxte Moeders en Power to the Mama’s
• Oprichter van groot christelijk online platform en community Power to the Mama’s
• 10 jaar ervaring als gastvrouw en trainer in de gastvrijheidsindustrie
• 8 jaar ervaring als docent en coach (Omgangskunde) in het (middelbaar)beroepsonderwijs
• 37 jaar, getrouwd met Jos en moeder van Mads, Jesse en Fenne
• Houdt van vrienden, leuke dingen doen, Italiaanse wijn en God